Навчання
грамоти: українська мова
Тема: Закріплення написання рядкової букви п («пе»). Написання слів,
речень.
Мета: повторити і закріпити навички написання рядкової букви п («пе»);
вміти поєднувати її з вивченими буквами у складах, словах, реченнях; розвивати
мовлення учнів, спостережливість, пізнавальні інтереси, дрібну моторику;
виховувати у дітей охайність, старанність та любов до птахів.
Обладнання: мовний матеріал, предметні малюнки, матеріал для «хвилинки
доброти».
Хід
уроку
І. Привітання до гостей.
ІІ. Емоційне налаштування на урок.
-
Діти,
я рада вас вітати на нашому уроці письма, на якому ми вчимося…
-
Посміхніться
один одному, посміхніться мені, аби цей урок приніс нам радість творчості і
спілкування.
-
Тож
давайте разом проведемо аутотренінг і налаштуємось на урок:
-Я ходжу до
школи.
-Мене
навчають читати, писати, рахувати.
- Я хочу все
вміти.
-У мене вийде
все якнайкраще.
-Я –
молодець.
-А яким має бути наш урок? А якими ви повинні бути, щоб
урок пройшов успішно?
Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо урок, а
він у нас буде по – справжньому особливим. Але все залежить від вашої
активності та уважності, тільки тоді ми зможемо виконати багато цікавих
завдань.
2. Вправа з долоньками.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу.
1.
Гра
«Камінь – вата» (називаю слова, якщо в слові є м'який приголосний, то діти говорять «вата», а якщо слово вимовляється
твердо – «камінь». Наприклад: осінь, вода, вінок, півень, сонце, небо, липа,
клітка, лінь, папуга.
2.
Вправа
«Парасолька» (на дошці намальована парасолька з крапельками, в крапельках
написані друковані літери. Завдання: друковані літери перевести у писані).
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
1.
Гра
«Озвуч малюнок». (на дошці – малюнки: пенал, телевізор, автобус, хліб.
Завдання: озвучити кожен малюнок, назвати перші звуки у поданих словах і
скласти слово).
-Назвіть перший звук у слові птах.
Який він? Дайте характеристику. Якою буквою він позначається на письмі? Назвіть
слова із буквою «пе».
V.Повідомлення теми і мети. Мотивація.
- Сьогодні на уроці ми повторимо та закріпимо написання рядкової букви
п(«пе»), вміння писати вивчені букви та поєднувати між собою. Спостережливі
учні визначать,як одна буква може змінити значення слова; уважні – правильно
назвуть кількість слів у реченні; кмітливі – розкриють секрет читання писаними
буквами; а інші доведуть свою думку про те,як же зараз живеться птахам, що
треба робити, щоб їхні голоси було чути і взимку.
VІ.
Робота в зошиті. Промовляння лічилки.
Зошит свій я розкриваю,
Навскоси його кладу.
Олівець я ось так тримаю,
Сяду рівно, не зігнусь.
ü Повторення правил сидіння за партою, користування олівцем
і зошитом під час письма.
Правила сидіння за партою
-
Сидіти
треба зручно,ноги тримати на підлозі всією ступнею, спину тримати прямо, голову
нахилити трішки вліво і вниз,щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на
парту.
Вправи для розвитку м'язів руки
v Коливання олівця;
v Колові оберти кистю.
1.
Повторення
написання рядкової букви п («пе»).
2.
Письмо
буквосполучень па,по,пу,пі та
добирання слів (гра «Аукціон).
Пальчикова
гімнастика
3.
Письмо
слова спів.
4.
Хвилинка
доброти.
-
На
вашу думку,як зараз живеться пташкам? Чому?
-
А
що слід робити щоб пташині голоси і взимку було чути ,ви скажете після такої
розмови.
Вчитель:
Скрізь мороз лютує,
Віхола танцює,
А горобчик між снігами
Мерзне,голодує.
Дитина:
Залітай до хати,
Їжі в нас багато:
Ось халва і мандарини,
Ось горіх і апельсини.
Можеш вибирати.
Горобчик:
Все у вас чудове,
Та мені лиш крихту хліба
Дайте в день зимовий.
5.
Написання
слів липа,лапа.
6.
Пальчикова
гімнастика
7.
Письмо
речень: Он пасіка. Ми співали.
VІІ.
Підсумок уроку.
-
Над
чим працювали?
-
Що
видалося виконувати складно?
-
Вдома
розкажу батькам про…
Вправа «Дружнє коло» ( стати в
коло,взятися за руки, передати тепло своїх долоньок і сказати: «Дякую за
співпрацю»).
Немає коментарів:
Дописати коментар