Робота з колегами району

Тема: Застосування інтерактивних та здоров'язберігаючих технологій з учнями в початкових класах. 

Форма проведення: вернісаж ідей 

Девіз:
Я – сам загадка. Відгадай себе, 
І все мабуть, тоді на місце стане. 
Червоне, біле, ніжно- голубе 
Відкриється за шторою туману. 
В моїх очах світає небокрай, 
А дум плоди, мов яблука на вітах… 
Насамперед себе ти розгадай, 
Коли ти хочеш інших розгадати. 
В. Крищенко 

Хід уроку 

І. Привітання. 

Від серця до серця 
Лунають вітання. 
Прийміть найщиріші 
Мої побажання: 
Щоб ви були старанні, 
Щоб ви були завзяті, 
Веселі, щасливі, 
Здорові, багаті. 
Другу руку простягніть, 
Посмішку усім пошліть. 
Добрий ранок! 
Добрий день! 
Нашу зустріч розпочнем. 

ІІ. Мотивація. 

- Сьогодні я запрошую вас на ось такий нетрадиційний урок, на якому хочу поділитися своїм досвідом на педагогічній стежині, де ми ближче пізнаємо один одного, покращимо настрій, побудуємо відносини на основі поваги і довіри. 

Релаксаційна хвилинка 

ІІІ. Оголошення теми і мети. 

Притча про вчителя, вірш «Вчительська доля» ( під музику « Вальс дощу» 

Коли народився новий учитель, до його колиски спустилися три феї: 

І сказала перша фея: « Ти будеш вічно молодий, бо поруч з тобою завжди будуть діти». 

І сказала друга фея: « Ти будеш гарна думками і душею, тому що немає шляхетнішого покликання дарувати своє серце дітям» 

І сказала третя фея: «Ти будеш, безсмертний, тому що ти продовжиш своє життя у своїх учнях». 

Але тут до колиски спустилася четверта фея, зла, і похмурим голосом проверещала: « Але ти будеш вічно перевіряти зошити, робочий день твій буде 8 годин до обіду і 8 годин після, всі думки твої будуть у школі і тільки про школу, і ніколи ти не заспокоїшся. Так що, вибирай, доки не пізно!» 

Вчитель: « Пізно, ця фея завжди з'являється занадто пізно, і ті вчителі, які вирішили пов'язати своє життя зі школою, з дітьми, ніколи не змінять цієї прекрасної професії». 

Вчительська доля! 
О, вчительська доля! О, вчительська доля! 
Світанком спішить моє серце до школи. 
І вічний неспокій, і вічні тривоги 
Бере воно завжди з собою в дорогу. 
Від теплих вітань й усмішок дитячих 
Стаю я добрішою, а серце гарячим. 
І хоч не була ти легкою ніколи, 
Тебе не картаю я, вчительська доля. 

ІV. Викладання нового матеріалу. «Віночок вправ» 

1. Вправа « Психологічна загадка» 

(У мене в руках апельсин, передаючи його в руки іншого учасника, кожен повинен одним словом дати йому визначення, переходячи в різні форми: Апельсин солодкий...) 

- Що ви відчули в ході виконання вправи? 

2. Вправа «Чарівний глечик» 

Колеги! Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівного глечика ( мішечка), який підкаже, що на вас чекає сьогодні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання впливають чарівно на настрій, підбадьорюють, надають впевненості. 

- Тобі сьогодні особливо пощастить! 

- Життя готує тобі приємний сюрприз! 

- Усе складається для тебе найкращим чином! 

- Сьогодні твій день, щасти тобі! 

- Сьогодні Фортуна з тобою рядом! 

- Пам'ятай, ти народилася, щоб бути щасливою! 

- Сьогодні очікуй прибутку! 

- Люби себе такою, якою ти є – неповторною! 

- Потурбуйся про здоров'я свого тіла! 

- Зроби собі подарунок, ти на нього заслуговуєш! 

- Вищі сили оберігають тебе! 

- У тебе є все, щоб насолоджуватися життям! 

- Усе, що потрібно тобі, легко приходить до тебе! 

- Усі твої бажання та мрії реалізуються, повір у це! 

- Сьогодні з тобою спокій і радість. 

- Сьогодні щасливий день! 

3.Вправа «Звукова гімнастика» 

Робимо глибокий вдих носом, а на видиху голосно й енергійно вимовляємо звук: 

- А – впливає благотворно на весь організм; 

- Є – на щитовидну залозу; 

- І – на мозок, очі, ніс, вуха; 

- О – на серце і легені; 

- В – на органи, розташовані в області живота; 

- Я – на роботу всього організму; 

- Х – допомагає очищенню організму; 

- ХА – допомагає підвищити настрій. 

4.Вправа « Ліцензія на щастя» 

Притча «Все в твоїх руках» 

Мудрець передав своєму учню всі таємниці буття. Це тривало багато років. Одного разу учень вирішив перевірити мудреця, наскільки той мудрий. Тоді учень підійшов до вчителя зі стиснутими долонями, в яких був живий метелик, і запитав: «У мене в руках живе чи мертве?». Учень вирішив, що якщо мудрець скаже, що живе, він стисне долоні, й метелик помре. Якщо скаже, що мертве- він розкриє долоні й метелик полетить.Відповідь мудреця була такою: «Все в твоїх руках». 

Отже, лише від вас залежить, чи буде ваша взаємодія з іншими живою, яскравою, плідною чи навпаки. 

(Роздаю аркуші паперу, на яких написано «Ліцензія на щастя». На зворотньому боці учасники пишуть те, що вони мають право робити, щоб почувати себе щасливими, що при цьому можуть відчувати, про що думати, як поводитися. А потім перевертають…) 

Знайдіть радість в собі – і вона поверне вам сонячну погоду. 

Посміхніться – і до вас повернеться безтурботна юність. 

Вдихніть на повні груди – і вас наповне любов та надія. 

Відкрийте серце Ангелу – радості і тої радості, що огорта вас з усіх сторін. 

А я роблю ось так… (фото) 

V.Висновок. 

Таким чином, використання таких видів вправ на уроках дає можливість доповнити уроки різноманітною інформацією, а різні види діяльності заохочують дітей до роботи. Діти свідомо осмислюють таку ситуацію: «відсидіти не вдається». Кожен учень зацікавлений у правильності своєї думки. Продуктивність уроків підвищується, що й позначається на самопочутті дітей, впливає на настрій і, взагалі, на їх здоров'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар